Happy happy day!



Systrarna hjälpte varandra så fint, var så mysigt att se!! 






Idag har jag haft en helt fantastisk dag här i Colorado! Började med en lugn morgon här i huset och sedan iväg för ett hyfsat gympasa, 1 vecka sedan nu så man var lite trög och lost på vad man skulle göra, men det var ett fint gym men rätt dyrt.. Får se vad som händer! 
Tog mig sedan bort mot barnens skola, första gången så vart rätt nervöst, men det gick bra, barnen var så glada att se mig och de visade mig runt i skolan. De hade tidig skola idag så de slutade redan vid 1 så då åkte vi bort till skridskorinken och tog på oss skrillorna och hade kul. Käkade lite fika och hade mysigt. Min minsta lilla flicka åkte på skridskorna på egen hand för första gången idag, så duktig! 
Efter timmars åkning tog vi oss hem för lite läxor och lek och sedan god god middag, lax och stekta grönsaker! 

Vi hade sedan en avslutningsvis mysig nattstund med lite bokläsning och massa pussar. Kul nog tog Courtney och jag oss mot lite volleyboll spel efter, vi sög ganska mycket, men det var kul att komma ut och köra lite lagsport. Så förhoppningsvis händer det fler gånger! 

Nu är det sista avsnittet av PH och sedan ska jag stänga ögonen och ha en fantastik sömn. 

Godnatt, love. 
? Pappa

Vilken familj, nu har du hamnat rätt:)

Svar: Nu har jag hamnat rätt!
Fast finns ingen bättre familj än min riktiga! Saknar er <3
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR