Happy birthday worlds greatest mom!


Idag är ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa mammas födelsedag!
Jag är så ledsen att jag inte kan vara där på din dag idag, att sjunga och få uppvakta dig lite extra. Gör det dubbelt nästa år :*
Jag hoppas att pappa uppvaktar dig och att du får världens bästa dag, för det förtjänar du! DU är världens bästa och jag saknar dig så mycket, du har alltid ställt upp för mig och finns alltid där för mig.
 
Ha världens bästa födelsedag mamma. Jag älskar dig!
Grattis igen!!
 
Vet att du kommer hata mig för bilderna, men jag bryr mig inte för jag älskar dem :*
 
Love.

Tack min älskling <3 önskar också att du var här, men är samtidigt så stolt över dig att du har gett dig iväg på ditt USA äventyr! Skrattar när jag ser bilderna och tänker tillbaka på den dagen och hur vi skrattade <3<3<3

Svar: Saknar och älskar dig! <3
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR