First skiday!


WooohoO! Första dagen ute i backen här i Colorado. Såg så fram emot det, även om jag var lite nervös...
 
Min hostmoms kusiner kom över igår kväll för lite besök, så imorse blev det frukost och sedan ut i backen. Ute i backen mötte vi även deras morbror. Dock var inte vädret det bästa för skidåkning.. Blåsigt och kallt. Uppe i toppen kunde man verkligen inte se någonting, snön blåste rätt i ditt ansikte och du domnade av.. Trist nog var snön så jäkla mjuk och bra så man ville inte ge upp, och speciellt inte eftersom det vara min första dag i backen. Men efter några åk kunde vi inte stå ut mer så vi beslöt oss för att åka ner till närmsta byn för lite käk och OS. Dock blev det vårt värsta åk för dagen.. Jag kunde bokstavligen inte känna mitt ansikte eller mina händer, plågsamt. Men det var kul igen, förhoppningsvis åker vi ut imorgonbitti också!
 
Kvällen bestod sedan av lite pizza, OS och film. Nu ska jag sova och kolla klart på We´re the millers!
 
Ps; är det inte insane Beautiful här?? Kolla bergen, crazzy!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR