Fanny the nanny!









Vilken dag jag har haft! Varför säger man att man hatar måndagar? Perfekta dagar ju. 

Hade en stressig morgon med massa tvätt och andra sysslor att fixa, men klarade av allt på 6 timmar och vid 12 var jag uppe i bergen. Solen sken, värmen var bra, fin snö, helt enkelt perfekt dag för skidåkning. Fick även se en helt annan sida av bergen idag, baksidan som var så mycket vackrare och så mycket bättre. Ska försöka åka bak där lite oftare, nackdelen är bara att man måste åka catwalk så långt, men lätt värt det! 
Efter några timmars åk satte vi oss för lite dricka och begav oss sedan hem. 

Nu är jag precis hemkommen från en liten middag med Lovisa och Louisa, en mexikans tjej, tyvärr så åker hon dock hem snart. Men vi hade en trevlig kväll och nu är jag helt slut och ska sätta på en film att somna till. 

Godnatt, love!!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR