Eagle cops? Jail?

Man vet aldrig vad som kan hända en vanlig lördagskväll här i Eagle.... 
En lördagskväll som skulle bestå av film och glass med Lovisa slutade i fängelse... Skoja... Men blev stannad av polisen, nervös som jag är får jag panik... Jag hade tydligen fel lampor på..... Opps blev lite arg för jag inte kunde min bil och blev förvånad och undra vafan jag visade när jag visa mitt amerikanskankörkort? 
När han sedan väl skulle kolla upp bilen var tydligen registreringsskylten gammal och även mina försäkringspapper... Whopps What happend there? Han va snäll och gav mig ingen böter för han såg nog hur chockad jag var. Fick dock vända och köra hem direkt igen. Så ingen glass.. Jo vi tog Lovisas bil och hade sedan en mysig kväll hos oss med film, glass och lite skratt! 

Så då har jag för första gången blivit stoppad av en polis, så nu år det dags att sova! 

Ps; mamma och pappa. De hade bara glömt sätta på nya plåten och ge mig de nya papperna... Ingen fara! 

Godnatt, love. 

Opps som det kan gå...skönt han var snäll 😘




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR