Cozy, girls night!




Hur bra ser inte detta ut? 

Varit fullt upp idag och har därför inte hunnit blogga. Hade en trevlig fika med den svenska tjejen. Drog mig sedan hem och gjorde lite sysslor och ärenden och tog mig sen mot Colorado Mountain Collage, boka möte för tisdag... Spännande! Blev sen direkt iväg för att hämta upp flickorna, hem, duscha och läxor sen blev de upphämtade av pappan och kvällen har sedan bestått av tjejkväll, supergod mat och hunger spelen! 

Nu är jag supertrött och kommer somna direkt! Imorgon ska jag upp tidigt för att fixa mitt Security number.. 

Godnatt, love! 
? Anonym

College - skola
Collage - massa bilder

Svar: Men va fan då... Stressad!! Haha :(
None None

? Moster

Vad skönt att höra att du har det bra. Skidor är ju inte fel även m jag först ska gå ner och äta frukost och sedan ta mig ca 30 meter till en solstol. På måndag åker vi till Kambodja 3 dagar och sen tillbaka till Thailand. Bryt inga ben är du snäll. Kram Marie och Rolle

Svar: Inte alls avundsjuk... Tack för den moster! Haha!
Hoppas ni solar och njuter för mig med!! :)
Ska försöka hålla mig på benen!
Massor med kramar!!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR