Can´t get enough of these beautiful mountains!

 
God morgon/God natt!
 
Ligger i sängen påväg att sova medan jag skriver med mamma på Facebook för hon är påväg upp och redo för jobb? Känns så konstigt att hon går upp när jag går och lägger sig.. Men så är det väl, 8 timmar skillnad.
 
Imorse hade jag lite sysslor att fixa innan jag begav mig iväg för lite skidåkning i Beaver Creak, det närmsta stället, på egen hand, trodde det skulle bli himla tråkigt att åka helt ensam, men det var faktiskt rätt skönt. Kunde göra precis vad jag ville, bara åka runt och öva mer på tekniken så jag snart är proffsskidåkare! Passade på att stanna lite överallt och klicka lite fina bilder, kan inte beskriva eller visa med bilder hur vackert det är här ute, underbart!
 
Drog mig sedan lite längre ifrån för att leta efter födelsedagspresent till min lilla pojke som nyss fyllt 6 år. Så stor! Blev ett Ipod touch skal eftersom han nu ska få en alldeles egen Ipod! Han kommer bli så lycklig. Sen var det ju dags för "the big test", var där lite tidigare så jag kunde förbereda mig lite och även kika på lite resor... Vart blir det? 3 veckor till semester... Som sagt så kändes ju det inte allt för bra, var rätt svåra och komplicerade frågor, men resultatet visade 58, vilket var 4 poäng från näst högsta nivån, så alltså ligger jag någonstans i mitten, helt okej, men kunde varit bättre. Så nu är det bara att börja planera in alla kurser, vilket är rätt så mycket jobbigare och klurigare att fundera ut, men det ska lösa sig!
 
Var hemma vid 7, laga lite mat som jag visade innan, fixade mina skor så de är rena och fina, fixa mina ögonbryn, städade hela mitt rum och min garderob och kollade klart på The great Gatsby. En lugn kväll!
 
Nu försöker jag hitta en ny serie att kolla på, förslag?? Men det blir väll bara att sova istället, barnen kommer imorgon så det blir fullt upp! Spring break!!
 
(långt inlägg, mycket att läsa efter mötet mamma :*)
 
God natt, love.
? Ellen

Fy tusan vad fint där är!!!!

Svar: Ja visst är här! Riktigt mysigt. Lite skidsemester kanske? ;)
None None

Mycket bra med ett långt inlägg Gumman, Tack!!!!
Kan bara hålla med Ellen....vad fint där är 😘

Svar: Försöker mitt bästa :* Suuuuuper fint!
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR