Baking time!


Torsdagen är över, äntligen! Fredag imorgon och alla hjärtans dag <3 Jag hoppas verkligen på en superbra helg, behöver lite lugn och ro och bara ha kul med mina sötnosar.
 
Blev en rätt jobbig dag med massa stress. Collage möte 10:30, vilket var rätt onödigt.. Skrev dock in mig och bokade tid för att göra ett lästest som man måste göra för att ta kurser, men sedan kan jag inte börja med några kurser förrän i sommar vilket är rätt drygt, men så är livet. Blev sedan lite mathandlig, posta brev och lite annat. Hann hem och ringa pappsen och sjunga för honom på hans dag och prata lite skit med mina älskade föräldrar.
 
Efter jag hämtat barnen blev det lite läxor, ut i snön och sedan lite bakning! Pizza och kyckling till middag och lite OS innan säng. Imorgon är det skifriday, kommer bli en stressig morgon så ser framemot när vi är uppe i backen vid 12 slaget!
 
Gossip girl och dags att sova.
God natt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR