Alla hjärtans dag!


Fredag, helg och alla hjärtans dag!
 
Började med en tidig och bra morgon med barnen, iväg till skolan klockan 7 och jag började med mina små sysslor och ärenden. Mycket som skulle fixas, massa ballongköp och rosor inför alla hjärtans dag. Hann dock inte med alla ärenden vilket i slutändan visade sig att jag missade min alla hjärtans dag present.. haha men det fixar vi imorgon! Har dock inte lyckats få mamma och pappas paket vilket är rätt tråkigt :( Vill se vad de har varit gulliga och fixat till mig.
 
Vid 12 var vi i alla fall uppe i skidbackarna för skifriday. Barnen åker alltså iväg med skolan för att åka skidor, så himla kul. Så vi mös runt på bergen, tog en liten fika och njöt av den fina snön, så klart med en del klagande och gråtande som alltid. När klockan slog 3 tog vi oss tillbaka och övergick till lite skridskoåkning istället med lite snack. En mysig dag med barnen och C.
När vi kom hem hade J fixat god mat och barnen blev överlyckliga för den fina dekorationen med blommor och ballonger och massa kort. Och lite presenter från mig som de blev väldigt glad för, wwoho! Kvällen avslutades sedan med lite efterrätt och Frozen på tv. Dock somna alla vuxna vilket var rätt roligt... men ska lätt se filmen igen, mamma du borde se den!
 
Nu försöker jag hitta någon hemsida där jag kan se Nashville, men går inte som jag vill så får väl bli att släcka ögonen istället.
 
God natt, love!

Vet du vad Fanny? Du och din syster gnällde allltid också!!!
Ska se Frozen med klassen eftersom vi vunnit biobiljetter till hela klassen!!!!

Svar: Gjorde vi inte alls!! Du ska bara säga hur underbara och Goa vi var!!
Ohhh så kul :D
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR