Vail valley dance festivale'







En lång med bra dag har nu passerat, eller 30 minuter kvar av dagen! 
Lämnade 6:30 imorse för att hämta upp Lily i silverthorne och sedan köra dem till camp där de skulle spendera resten av dagen. Jag drog hem för att hämta upp izzy, men vi bestämde att hänga kvar hos delphine med Weston och leka hela förmiddagen. 

Eftermiddagen hängde jag och izzy runt i huset, lekte, kolla film, måla naglar och gjorde halsband. 
Kvällen drog jag iväg med Natani och Meagan för lite god middag på Dustyboot innan jag och Natani drog till Vail för att se Eva och Lily dansa på Vail dance festival, från campet som de har gjort hela veckan, var super duktiga och gjorde bra ifrån sig. Hängde bara resten sv kvällen och kollade på alla andra duktiga dansare som var för kvällen. Hänger nu bara runt hos Natani resten av kvällen och imorgon ska jag äntligen sova ut, heeela dagen!! 

Godnatt, love! 
? Mamma

Hoppas du sov riktigt gott inatt 😴😴😴




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR