Vail international dance festival!


En världsklass bra fredag passerade nu och gick alldeles för fort!! Tog en lugn morgon med barnen innan vi begav oss för någon timme till poolen, njöt, bad och blev solbrända. Drog hem för vår favorit lunch, på bordet med all blandad sorts mat, kan ju inte bli bättre. En lite sväng till Edwards för Eva´s vaxning.... japp tidigt... Och självklart vår favoritglass på marble slab!
 
Kvällen blev ju också väldigt fantastisk. Barnvakt kom för flickorna och jag drog med Courtney för en liten "tack kväll för mig". Vi käkade himla god middag, crab med svamp. apelsin och massa annat gott, ja ja jag gillar krabba nu, stolt tjej! Gnocchi eller hur du stavar det och supergod Bruschetta!! Inte ätit så gott på himla länge. Vi fick sedan speeda upp farten lite för att hinna till Internatial dance festival som påväg här i Vail, ikväll var det ballroom och skulle vara en av de bästa kvällarna, och jag må säga att jag har aldrig sett dans såhär, det var helt Amazing så duktiga de var och jag blev chockad, allt från foxrott till vals.  Lite efterrätt på The Rose, baconglass?? japp innan vi begav oss hem för att somna i soffan till film. En great day och jag är så tacksam.
 
Idag blir det iväg med Lovisa till Silverthorne en vända och ikväll är det Dance TV i Vail som jag tar flickorna på! Go dag igen, kör hårt!!
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR