This beautiful valley!


Vädret är tillbaka, vackra Colorado blev åter igen vackert!!
 
Courtney och jag hade ju en välplanerad dag idag som jag verkligen hoppades skulle gå igenom. Dagen startade bra med ett T25 pass för mig, inte mycket sovmorgon men sånt är livet. Kl 10 drog Courtney och jag iväg till kyrkan, japp jag i kyrkan, första gången för mig och jag må säga det var intressant. Härlig musik spelades och budskapen som prästen talade om var rätt intressanta att höra, dock har jag inte riktig tålamodet för det och inte heller riktigt "känslan" för att ta det helt seriöst. Som tur var är detta en "öppen och underhållande" kyrka, så det var mycket skratt och skämt men ändå allvar. I alla fall, det var intressant och jag kommer nog gå med Courtney igen om jag får tid för det. Efter drog vi på lite lunch på The Rose, live DJ skulle spela och vi kunde äntligen sitta ute i solen och njuta av en god sallad, härligt härligt!!
 
Vi stack hem, njöt lite av solen på verandan och gav oss sedan iväg för en hike. Kommer dit och inser att hundar inte är tillåtna... 3 timmars hike är inte snällt att lämna lille Rupert i bilen och att köra hem och tillbaka kändes onödigt eftersom det ändå är en 30 minuters körning..Så vi tog oss bara en liten promenad och gav oss sedan hemåt. Vart meningen för en myskväll men andra saker kom imellan så det slutade med att jag satt hemma, åt middag för mig själv och har nu packat ner hela mitt rum här.. Känns sorgligt och tomt och helt konstigt. Dock är hälften av sakerna utanför resväskorna eftersom jag inte riktigt får plats i mina tre som jag har nu... Opps..
 
Ska nu kika lite resor och liknade för min resemånad, vet fortfarande inte hur den ser ut, så sitter nu och skriver ner en bucket list på allt jag vill se och göra så får jag se vart det tar mig! GÖTT
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR