The beep goes; na, na, na!


Jo men tjena i backen vad det tar lång tid att göra något på min dator. Men bilderna är uppe nu så!!
 
Idag var det dags för barnens första dag i skolan, eller ja ett test på 1 timme bara, så inte så farligt. Tog morgon häng idag igen med film, lek och frukost bara. Lunch och sedan iväg till Vail för lite lek i parken innan det var dags för skoltestet. Gick bra för alla och kul att träffa barnens nya lärare. Izzy och jag hade lite kul med kameran medan de andra gjorde sina tester.. min lilla sötis!!
 
Drog för lite ärenden efter testet och sen var det bara hem. Packa alla mina saker, japp (nästan) allt är nerpackat och jag fixade det. En väska packad för Chicago och en väska halvt packad för resemånad... Allt annat blandat så blir svårt att hitta kläder för dessa 3 veckor.. haha! Rummet är tomt och det känns konstigt, sista natten ikväll sen blir det att sova runt med ungarna i deras sängar, kan bli mysigt det också!
 
Har fixat och donat en del med min resemånad idag också, tror att jag troligtvis har fått ihop allt, nu är det bara att räkna på pengar och hitta hotell och skriva bucketlist för alla ställena, sen drar vi!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR