Teamwork delux!


All of us together!! Sista dagen på sommarlovet.. Opps har gått fort må jag säga, tiden bara sprang iväg. Blev en bra sommar och jag är glad, hade önskat vi hade hunnit med lite olika camping trips och so, men överall en bra sommar!
Delphine och Weston kom över till oss på morgon medan vi gjorde lite art and crafft, lek och en god lunch! Bra morgon enligt mig, rätt mycket bråk och tråkigt.. Mot eftermiddagen skulle vi bege oss ut och måla pottery, men påvägen inser jag att min plånbok är försvunnen??? Hem och leta i ca 40 minuter innan Delphine ringer att den ligger i deras bil från igår.. oopps...Packade och donade med lite saker för vår resa imorgon. Och sedan äntligen begav vi oss iväg för att måla pottery! Kul aktivitet som barnen älskar. Stannade påvägen för att städa bilen lite, teamwork må jag säga, dock blev bilen bara smutsigare... så får se om jag får tid imorgon haha! Tacos och filmkväll och det blev en bra dag.
 
Imorgon händer lite förändringar. Jag har officiellt flyttat ut från mitt rum, inatt sover jag med lilla Weston. Ny au pair kommer imorgon, dock får inte jag och tjejerna träffa henne förrän på tisdag, eftersom vi åker till Chicago imorgon. Sjukaste!! Chicagoooooooo! Wooohoo. Det var väl dem förändringar där då!
 
God natt. love.

Have fun in Chicago. Är det snart dax att åka hemåt?

Svar: Tack!!
Ut och resa om 3 veckor, sen hem! Slutet av oktober är jag hemma :)
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR