Take advantage of every minute in life!


Ännu en dag här i colorful Colorado har passerat, en dag fylld med läxor, lek och en härlig eftermiddag vid poolen. Brände skiten ur mig gjorde jag, men vad gör det, vi hade skoj. Två träningspass inklämda, en kväll med Lovisa och lite läxor för mig del.
 
Har ju börjat nerräkning för allt som händer nu snart, Denver weekend class nästa helg, Chicago och One Direction 29 Augusti, bästa Jacquie kommer för besök 15 September och resemånad börjar 22 september, 20 år 10 oktober, hemma iSverige om 11 veckor. Det kommer gå fort, massor med planer, men jag ska ta vara på varje sekund, även om man längtar till alla roligheter så är vardagarna värda att njuta!!
 
Dags att göra klart läxorna och sova, träning imorgonbitti!
God natt, love.
? Mamma

IGEN!!!!!! 👿




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR