Sylvan Lake.


Ny vecka, nya roligheter!
 
Izzy hade lite tutoring imorse, så vi andra bara tog det lite lugnt och åt frukost och kollade film i lugn och ro. När Izzy var klar tog vi oss ut till Sylvan Lake med Delphine, Weston och Vivi. En 1,5 miles lång promenad runt sjön och sedan lite lunch och lek, hade önskat att vädret från helgen hade kunnat hålla sig, men bara det inte regnar så!
Eftermiddagen har varit mindre bra, hann inte innanför dörren innan det vart bråk och time out för de alla. Nu leker de, inte vänner dock, och snart får vi ge oss ut till parken eller något.
 
Hann kolla lite utbildningar i Sverige för när jag kommer hem, hittade en som jag tror kan passa mig superbra, dock börjar den nu snart så får hoppas att den kommer antingen i januari eller till nästa september så jag kan söka.
 
Håller tummarna för en resterande bra dag med dem, vill ha kul!!
 
Love.
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR