Roadtrip - Chicago - One Dirextion!





My babe 



Igår var magisk! Kom till Chicago runt 2 tiden, checkade in, beställde room service, dansade i sängarna och gjorde oss redo fö konserten. Alla mina små flickor var så söta!! Taggade som vi var med popcorn, sockervadd och vars en cider blev vi sedan besvikna när 1D inte kom ut förrän 2,5 timmar senare. Fantastiska 5 seconds of summer var förbannad i 1 timme vilket var hur bra som helst, men väntan gjorde barnen trötta och fick dem att somna. När One Dirextion väl kom ut vaknade de upp och vi diggade till musiken. Fantastisk känsla och helt otroligt kul hade vi!! 

Sent i säng och tidigt upp på morgonen. De begav sig till WI till courtneys familj, jag däremot begav mig ut för sightseeing på chicagos gator. Minns inte senast jag gått såhär mycket, cirka 13 timmar med två små pauser. Sett inprincip allt i Vhicago som man vill se. Fin stad, men inte allt för rolig. 
Nu ligger jag på hotellrummet, som är rätt coolt, och kollar film, snart dags att sova för imorgon blir jag hämta 7am och då beger vi oss till Kansas City för 2 dagar, roadtrip here we come! 

Kamera bilder kommer när jag är tillbaka i CO igen! 

Godnatt, love! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR