Piney lake!

 
 
Hur underbart är bara inte detta stället?
 
Tog en lugn morgon idag igen, en joggingrunda. läxor. omgjord blogg vad tycks? Inte helt klar kommer så småningom... svårt!! Men när Delphine ringde och fråga om jag ville hänga med på lite äventyr säger jag inte nej.
 
Tog bilen och skulle köra till denna fantastiska sjön som skulle vara 30 minuter iväg, kommer dit och det är en 7 miles lång väg att köra, inte väg utan grusväg med vet inte hur många stenar och hål i marken.. inte kör Delphine lugnt iheller, karusell och lite halvträdd, men vi kom fram och det var helt klart värt det! Så himla underbart vackert och gud vad kul det var att paddle board. Första gången för oss, vi var rädda att trilla i men vi klarade det oerhört bra må jag säga. Gick runt och bara njöt av den fina naturen innan vi begav oss hem för skräckfärden igen. Ännu en solig och härlig dag har passerat och lite småglad att jag faktiskt bor här och får äventyra denna fantastiska platsen.
 
Har nu suttit i soffan och försökt fixa datorn som har klyddat heela kvällen. Ett avsnitt pretty Little liars och nu är the other women på och jag ska försöka göra klart mina läxor, fixa bloggen lite och kolla skolor i Sverige, får se vilket jag fixar, lite fast med mina läxor, inga mer ider...
 
Love.
? Mamma

Så fint där är 😊 min första tanke var bara.... hade inte blivit förvånad om du trilla i 😃

Svar: Haha tog det sakta och lugnt så ingen olycka skulle hända....
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR