One month!










Ännu en dag med mina gullisar, 1 månad kvar av jobb, ska göra den så bra jag bara kan! Njuta av varje minut. 

Idag har varit en sån dag med blandade känslor, hemlängtan att bara va hemma med familjen ovåch vännerna, men samtidigt ångest för att lämna detta bakom mig, önskan att barnen inte straffa mig så mycket för jag ska åka, ångest för jag inte hunnit med att göra allt jag vill och ja en massa blandade känslor, jobbigt att få ihop hjärnan. 

Vi tog en lugn morgon med läxor igen, lite lek och en lunch innan vi begav oss ut till poolen lite. Inte så fint väder så blev bara en timme och sen var det dags för en health check för Lily och izzy hos doktorn. Fick sluts lite tidigare idag så begav mig ut på en 4 km runda idag igen, gick mest av tiden men bättre ön inget. En ansiktsmask, noppa ögonbrynen och nu är det dags för ännu mer planering för resan. Kanske lite packning ikväll? Får se vad jag hinner. 

Love. 
? Mamma

Du får tänka på allt du upplevt och varit med om, sen hinner man inte allt 😘

Svar: No, i knoooow😘☀️
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR