Izzy and Fanny day!

 
Så imorse droppade jag av Eva och Lily på camp, total älskade det gjorde dem! Skönt att höra, gör en alltid lite extra glad och kan göra narr utanav dem att de klaga så mycket innan..
Det innebar att jag fick en hel dag med Izzy, vi startade med lite film, aristocats, lite läxor, pyssel och lek innan det blev lunch och Skype med mor och far. Efter ytterliggare lite lek begav vi oss äntligen till poolen, simmade lite tillsammans, käka yoghurt gjorde Izzy.. haha och njöt!
 
Efter jobb drog jag direkt med Lovisa till Thrifty shop och walmart för lite ärenden för henne, present shopping till Lily som fyller år på söndag blev det för mig. Vi begav oss sedan till Vail där vi mötte Garrett och Erik och njöt av gratis konserten, inte superbra musik så efter en öl begav vi oss för lite asiatisk middag istället. Trevlig kväll som avlutades med mig och Lovisa åter igen runtvandrande på walmart... Gotta love it!!
 
Sängs och welcome till sweden som vanligt innan säng tack!! Imorgon blir en tuff dag, och resten av veckan...

Godnaatt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR