I guess a dream is coming true!!






Såååå, att roadtrippa genom USA har ju varit en av mina drömmar att göra, att köra genom hela Cali och över till andra sidan USA, hur häftigt? Och vad kan göra en mer glad i detta tillfället när jag faktisk ska göra det?!?!? 

Vaknade imorse av ett mess från Emelie berättande att hon kommer till LOs angeles 22 september och kör hela vägen till new york med mig! Kommer bli ones in a lifetime och vi kommer ha det så jäkla kul!! Har inte kunnat sluta tänka och försöka planera det på hela dagen, låt tiden gå fort!! 

Ohh!! Om någon har tips på ställen, jag är öppen' Tell me!! 

Love. 
? Mamma

Så skoj 😃 kanon att hon kunde komma 👍 men glöm inte att njuta av den sista tiden med familjen nu 😘

Svar: Nädå, ska fa vara på all tid😘
None None

? Anonym

Sååå kuuul!!! ....blir det med en cab?

Svar: Hade ju önskat ;)
None None

Det var jag (anonym) som undrade om det blir i en cab du tar dig igenom USA? Kör försiktigt!

Svar: Härligt Pernilla! Som det ser ut nu blir det en Toyota :(
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR