Four pictures from today!


En helt perfekt måndag! Weston är tillbaka i lilla Colorado efter 2 veckor i Spanien, har saknat min lille påg!
 
Drog iväg på förmiddagen med tjejerna och mötte Delphine, Weston och Vivi för att ta oss en sim i inomhus poolen i avon. Det var risigt väder så fick bli en inomhus dag idag. Plaskade och lekte runt ett tag innan vi blev hungriga och drog för lunch på Avon bakery, super goda mackor!! Efter en hel förmiddag up valley drog vi hem för lite art and Craft och lite lek med pets shop.
 
Efter jobb drog jag mig ut på ett andra träningspass, 5 km runda som gick hyffsat bra idag. Kvällen spenderades sedan i ett varmt bad med ansiktsmask och hårinpackning läsandes en bok innan det jobbiga började... Köpte mig en ny resväska idag... Tror ni jag får plats??? Nej jävla skit. 2 väskor är fullproppade och för tunga.. En väska är fullproppad och är bra i vikt... Den fjärde är nästan full (låter där vara lite plats för shopping på resemånad hehe..) och finns fortfarande få saker utanför.. Sämsta på att packa, kan det vara jag? Får ta ett nytt försök imorgon och får kanske ge upp shopping under min månad... attans bananer men jag överlever.. Ändå har mamma och pappa redan tagit hem en resväska med kläder? Vad har hänt????
 
Nu ska jag se paradise hotel avsnittet och sedan dags för sängs. Nya tag imorgon haha!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR