Dance TV!


God morgon snart må jag säga till er!
Läxor inskickade, en runda till Silverthorne för lite shopping, window shopping för mig.... en chipotle muums och en sista lördagshäng med Lovisa och Lin. En skön förmiddag med många skratt och klantigheter. En nära döden upplevelse när vi körde hem, kom en rejäl vattenstänk och jag såg inget för ca 3 sekunder, något av det värsta jag varit med om.. Kom hem för jobb vid 4, lite tvätt disk och städ. Lite midddag och efter många om och men stack vi till Vail för Dance TV, åter igen fantastiska dansare, blanda annat vinnaren från so you Think you can dance season 10 och många andra fantastiska dansare. In love!! Blev kallt mot slutet och vi alla låg ihop rullade under filten i varandras knä. Nu är vi hemma och barnen sover och snart dags för mig med!! Får se vart morgondagen tar mig! Nya äventyr hoppas jag på.
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR