Best day so far of this week!!


My favorite day so far for this week, yeey! Ett litet lite bråk på hela dagen, hur bra kan det bli?!
Tog Lily och Izzy till parken på morgonen medan Eva hade lite ensam tid med Delphine, vi gungade, åkte skateboard runt hela kvarteret, Lily och jag tillsammans, gick så fort att jag fick sätta ner fötterna och bromsa, enligt henne gjorde jag ju dock fel för hon hade kontroll haha, men pressa ner dem så hårt att illa nog gick hela sulan av på mina boots, tackar för det... ! Gick hem för lite lunch och sedan stack vi alla fyra till poolen, trodde det skulle bli en bra dag och solen skulle skina, men 15 minuter efter vi kommer börjar det ösregna. Hindrar dock inte oss, vi sätter oss i bubbelpoolen och njuter av regnet, funkar bra det också!!
Efter en timme eller så och det fortfarande inte hade slutat regna fick vi dock nog och stack hem och gjorde lite art och Craft och lite lek med pet shop. Gjorde lite kort till Kristine, nya au pairen, känns helt fel, men de blev fina.
 
En fin familjemiddag och nu lite tv! Hann ju också med att börja packa lite medan barnen lekte för sig själva, får ju inte vara med för jag är inte så bra på leken enligt dem... Kaos, vet inte hur jag får plats eller hur jag ska packa? Måste packa lite för nästa helg i Chicago? Måste packa bra så jag kan leva i mina resväskor i 1 månad? Sen även packa för att resa runt i en månad? Och packa en väska som Emelie ska ta med sig hem? Hur ska detta gå... Projekt!!
 
Love.
? Mamma

Vilken fin tavla ❤️ Och packningen kommer att gå bra, är ju bara en månad 😊

Svar: Mamma, det är 2 månader sammanlagt......
None None

? Julia

Vad är det Lily alltid har runt halsen hehe? :D

Svar: Det är en poolring.. haha såna du kastar i vattnet och dyker efter.. Hennes nya "halsband" :D
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR