Beautiful Colorado!


Ännu en sommardag har passerat, tog en lugn dag med ungarna eftersom Eva och Lily har camp imorgon och resten av veckan så. Film, läxor, svenska pannkakor och poolen, liten mysdag som man njuter av. Kvällen dårå var ju helt underbar också. Drog med Lovisa och skulle till kiropraktern och fixa min rygg, men han hade ju redan stängt så får väl ringa imorgon och höra... Vi packade en picnic, hämtade upp Lin, köpte vin och drog upp till en liten bergstopp med utsikt över nästan hela Eagle och njöt av solnedgången med lite god mat och gott rose vin. Toppenkvällen sluta sen hos Lovisa med lite packning för hennes del och hjälp att städa upp hennes rum, blir tomt utan min svenskis...:( 
 
Trött och verkligen sovdags må jag säga, ett kort avsnitt av Welcome to sweden sen slocknar jag.

God natt, love.
? Mamma

Så härligt det ser ut ☀️😊




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR