Always a valley before a hill


Uppdrag hitta sierra... 

Fina bergen påväg till Glenwood. 



Ännu en dag har passerat och den va härlig. Låg och drog mig länge i sängen innan jag bestämde mig för att köra ett träningspass, upper focus blev det idag. 
Omelett till brunch med en skypesamtal med mamma och pappa, så mysigt. Lite pretty liars, plugg och planering för resemånad stod sen på schemat, 

En 5km runda skulle ske, men efter 2,5km insåg jag att vår haltande hund sprungit efter mig, så blev en promenad hem resterande 2,5km. Skönt ändå! 
Romy kom över, hängde ute i det äntligen fina vädret innan vi tog en spontanare till Glenwood! Man tackar ju inte nä till shopping när man fick en klänning, en tröja och Elf smink för 20$... Strosade bara runt lite när Romy bestämmer sig att det bli asiatisk mat till middag, inte säger jag nej och mätt så jag vill spy är jag nu! 

I sängs, pretty little liars laddar och sovmorgon imorgon igen, gotta love it! 

Godnatt, love. 
? Mamma

Jag hitta henne!!! 😃

Svar: jaaaasssa?
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR