A full weekend full of fun m






Lite inte helt bra bilder, men vad gör det? Min dator har nämligen slutat fungera, så kan därför inte ladda upp bilderna från kameran... :( 

Helgen, Gud vart ska jag börja?? Clara och jaf tog bilen upp till Denver på fredag efter jobb, skulle komma lagom för middag och sedan lite party. Vi fick dock lite upplevelser på vägen dit. Har alltid velat se en Björn och nu har jag, död på motorvägen efter stt den blivit påkörd av en bil och sedan även av mig. Allt är bra och lugnt med oss, sjukt obehagligt dock, och stackars lilla Björn. 
Vi kom till Denver, mötte upp Ilaria, Macey och Sandra,  käka middag på Appelbeese och sedan drog vi på hemmafest en bit bort. Blev en rätt kul och okej natt, dock inte mycket sömn och sedan upp för lektion kl 7am. Klarade mig fint ich lektionen vart ändå inte så rolig. Mötte en härlig dansk tjej och en svensk tjej, Fanny, världen är väl allt litenn! Lördagen gick långsamt med alla lektioner ich skit, ingen aning vad man gör, så förvirrad. Kvällen samlade vi ett helt gäng tjejer och gick för lite god middag, förfest på vårt hotellrum och sedan ut för party, i en kyrka. Vem kan säga de har festat i en kyrka förut? Kvällen avslutades sedan med nattstädade i hotellets inomhus pool. 

Söndag morgon var tuff, alla va trötta och urtrött men vi gör det bästa. Läraren märke och satte istället igång en lugn lektion med mat och massage. Söndagen var dock inte då värst rolig med uppgifter och så, men vi tog oss igenom det. 
Efter lektionen stressade jag hem för stt vi skulle ha bbq för Lily som äntligen fyllde 8 år idag!' Hann hem precis lagom och kvällen blev lyckad, med mycket disk...

Sjukt trött nu, back to normal imorhon!!

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR