View // brunch // pool.

 
Insåg nyss hur dåligt mitt inlägg igår vart, hade planerat värsta bra inlägget att skriva, men vart så enormt trött. Är det nu också, så får väl se hur detta inlägget blir.
 
Idag har jag haft en superhärlig dag. Drog upp imorse och fick se den finaste utsikten, galet.. Tog mig ett litet träningspass innan jag satte mig ner för en dyr brunch, såå otroligt god, de hade verkligen allt och jag kunde aldrig sluta äta. Hängde sedan hela dagen vid poolen, Courtney kom förbi en liten stund och gjorde mig lite sällskap. Drog mig sen bort till den andra poolen och checka in den, party poolen. Gillade den andra bättre, men denna var väl kul att hänga vid också, träffade några svenska tjejer.
 
Lite brun/röd färg har  jag fått, känner mig lite små bränd... Men så himla skönt att äntligen få massa sol!
 
Love,

Ser härligt ut 😘

Svar: Det var det 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR