Svensk skvallertidning // varmt bad!





Halva veckan har gått och idag var det en fullspäckad dag! Upp 6 på morgonen och få iväg barnen till skolan, hem och städa och litet möte med Courtney. 

Vid 11 drog jag mig ut för lite ärenden, och ett snabbt pass på gymmet! Skönt att komma dit igen och köra igång. 

Barnen hade idag early dismissal, alltså skulle de hämtas upp kl 1. Drog och mötte upp Courtney för lite fika innan vi drog hem för läxor och lek. 
Har nu kört ett träningspass, dock inte så bra för min fot... Och nu ligger jag i badet. Planerat en spakväll, måla naglar/tår, ansiktsmask, hårinpackning och fix med ögonbrynen. Får se hur mycket jag gör, för att bara ligga här och kolla pretty little liars och läsa svensk skvallertidning är rätt skönt! 

Blir lite datorfix innan jag sedan ska sova! 

Godnatt, love. 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR