Sunday funday!

 
Finally söndag! En bra dag. Precis som alltid blir ju dagarna här aldrig som man planerat. Lärt mig att man inte ska se framemot dagen utan endast vakna upp och se vart den tar dig.
 
Idag tog den mig för att vara en liten chaufför för Lily som skulle på kalas. Timmarna hon spenderade där, spenderade jag på gymmet vilket jag verkligen behövde och det var enormt skönt. När jag hämtat upp henne igen satte vi oss och läste lite böcker och fikade innan vi drog hem för en maaassa matlagning och bakning.
Glömde plåta det enormt goda banan brödet vi bakade och blåbärsmuffins. Dock kallar jag fortfarande inte det riktigt bakning, men ändå..
 
Middagen idag blev ståtlig och enormt. Tacos och laktosfri lasagne. Tacos sitter aldrig fel och det gjorde faktiskt inte lasagnen heller. Mamma, pappa håll andan... Den bestod av; lök, svamp och buttersquash!! Hallå, jag åt den och den vart helt okej!!!
 
Blev lite film och stuff innan jag äntligen fick gå till sängs, hade önskat jag sluppit sitta här med datorn i knät dessa timmarna och bara kunnat somna istället. Men vad gör man inte för er??
 
Har i stort sätt varit en rätt bra helg, mycket bråk, men de bra stunderna har varit super!!
 
Nu slumrar jag, Godnatt. Love.

Glad att du tar dig tiden, sova kan du göra när du blir gammal😜

Svar: Sant, varfor ska jag sova nu liksom?
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR