Silverlake!


Måste börja detta inlägget och säga hur stolt jag är över både mig själv och Rupert som varje morgon har varit ute på en 30 minuters runda, mån-fre, plus lite extra övningar. Ledig lördag, söndag, men på måndag är det dags igen!!
 
En helt vanlig fredagsmorgon med barnen, iväg med dem vid 7:15 och sedan massa städ och tvätt. Vid 11 tog Lovisa och jag våra hundar och drog ut till Silverlake för en promenad. En stor och vacker sjö som tar cirka 1 timme att gå runt. Väl där berättar Lovisa för mig att det är här björnarna bor och att vi har ingen mottagning på mobilen, nojig? Japp må jag säga. Men vi klarade oss galant, lite blöta och skitiga skor, som jag nu kommer på att jag glömde tvätta....
Älskar våren och alla dessa fantastiska promenaderna!!
 
Love.

Blir lika förundrad var gång du lägger ut bilder, hur fint där är. Och du och Rupert är verkligen flitiga. 😘

Svar: Ja det är så himla fint här överallt!!
Hoppas det håller i sig 😘
None None




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR