She can bike!!


En bra lördag! Vi har hängt utomhus heela dagen, tills det började regna.. Tydligen ska det bli snöstorm imorgon...
Mitt i allt lekande fick vi upp ögonen och det var dags för Izzy att ta av stödhjulen på cykeln! Det var svårt och tufft i början, så vi stoppa Izzy och cykeln i bilen och körde bort till en bra gräsyta där de andra lärt sig cykla. Jag och resten av barnen tog cyklar, rullor och sparkcykel och tog oss en motionstur bort dit istället. Väl framme var det så spännande och se Izzy, men efter många försök klarade hon äntligen det!! Behövs öva lite till innan jag släpper ut henne själv, men hon klara det, min lilla flicka!!
 
Mot kvällen drog Courtney och Jake ut för fest, så det var barnen och jag. Blev lite juice försäljning, kurragömma och annat skoj innan det var dags för bad och tacos till middag. Tog maten och satte oss framför tv:n och checkad in Björn Bröder 2. Nu är de i sängs och jag är också väldigt redo för att sova.
 
Sista dagen av helgen imorgon, tiden går fort!! Snart hemma i Sverige igen.
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR