One of the tuffest days here!


Efter en lång, jobbig och tuff dag för oss alla här är jag nu äntligen i sängs. Fick ett tråkigt besök imorse av grannen att en av våra små hundar inte var med oss längre, r.i.p! Tårarna rann och vi alla stannade hemma, mest förvirrad var nog dock vår andra lilla sötis. Under eftermiddagen arrangerade vi en fin begravning för honom så vi alla fick säga hejdå, min lilla Kingsley!
 
Efter att jag lämnat av en sjukling till mamman och lämnat av en av tjejerna till skolan tog jag med de andra två för en liten picknick. Varade dock inte så länge, då helt plötsligt en kissade på sig och vi fick spendera hela eftermiddagen i bilen väntandes på att Eva skulle sluta skolan. Väl hemma senare under dagen har jag bara stressat runt som en galning. Jävla massa tvätt, packning, sängar att bädda och massa annat. Nu har jag precis unnat mig själv en dusch och även packat ner allt jag behöver. Hotell klart, nope... När jag väl bestämt mig är det åldersgräns på 21... Så får höra med Courtney inatt när vi går upp för en 10 timmars bilresa...Vart ska jag då? Jo det får ni se.
 
Nu borde jag verkligen sova, är glad att vi alla tagit oss igenom denna dagen och är nu redo för en ny med nya tag imorgon!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR