One more trip booked!!


Jo men ser man på! Då vart en till resa bokad då, 7 Juli beger jag och familjen Colorado oss till Massachusets - Barneys Joy för en vecka. Jakes föräldrar bor där så kommer bli massa släkt och kul.
Tydligen ska där vara superfint, så en massa bilder kommer komma upp. Massa sol och bad och lek. Ska bli så kul! Massachusets ligger rätt nära Boston, så håller tummarna att jag kan få ta mig in där en dag eller två!! Skål på det.
 
Måndagen blev ju inte så bra som jag hoppats på. Blev en promenad, massa städning och omorganisering, alla vintersaker ska väck nu och sommarsakerna ska fram, dock har vi en liten snöstorm just nu, så får ju spara vissa saker framme...Sol och sommar kom tack!! Tog mig en snabb vända till gymmet och lite andra ärenden innan jag hämtade upp barnen, och det var bråk... Alla fick time outs och inget lek alls! Efter ett allvarligt snack fick vi en rätt bra kväll ändå, vart lite löjlig och barnen blev glada!! Har nyss avverkat ännu ett träningspass, så nu är jag rätt slut och känner att det verkligen är dags att sova om jag ska upp 6 imorgon.....
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR