Now or never!

 
(Glömt visa dehär fina skyltarna som finns överallt i backarna, finns andra roligare, men självklart hittade jag inte dem idag, finns lite överallt för att påminna folk.) Lite skojiga tycker jag. Går ju inte iheller alls att visa på bilder hur vackert det är här!!
 
God morgon God morgon!
 
Torsdag, snart helg, kan inte bli gladare. Vart uppe med tuppen idag och körde flickorna till skolan, vilket innebär det blir en heldag up valley. Startade min dag med en kopp chai tea på ett litet café och datorn i högsta hugg. Tog mig sedan upp i backen för någon timme, backarna stängs denna helgen, kommer kännas så tomt att inte ha möjligheten att ta sig upp i backen igen för några rundor bara. Men nu kommer sommaren och jag längtar. Hann även med en vända på gymmet innan det var dags att hämta barnen igen.
 
En rent ut sagt helvetets dag med barnen. Himla jobbiga, endast bråk och skrik och bråk och skrik och allt de inte skulle göra gjordes, och allt jag bad om gjordes inte.. Ville bara lägga mig och sova när Courtney och Jake kom hem, men ikke, även natta barnen fick jag göra, fast ändå bra, de är så mysiga vid natte tid så blev i alla fall lite kramar och pussar då. Men nu är jag, Trött och Trött!!
Har även lyckats införa Taco-torsdag, yippi säger jag!! Äntligen tacos igen!
 

Min fina underbara Izzy när vi lekte lite på lekplatsen efter skolan, innan allt bråk började...
 
Kan ju nämna att min rygg är pajad igen, dags att leta upp kiroprakter!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR