Last day in Vegas!


Last day in Vegas spenderade jag förmiddagen med mina flickor vid poolen på mitt hotell. Tog en liten sovmorgon då jag inte sovit så bra natten innan, så vid 9:30 vart jag nere vid poolen. Hade förberett mig på massa lek och skoj med barnen i poolen, men ikke.. Det blåste och blåste, och efter en tid i bubblepoolen och lite snack under massa handdukar bestämde vi oss för att gå in för lite lunch istället. Även om det inte blev så mycket bad och lek vart det ändå en mysig stund med mina flickor.
 
Inne på restaurangen mötte jag dessa svenska tjejerna igen, bestämde då att efter lunchen skulle jag bege mig in till stan för lite mer sightseeing med en av dem. 27 åriga Sandra bor nämligen i Lund, så det vart mycket att prata om och kul att få träffa lite trevligt folk att hänga med!
 
Vi vandrade runt längst the strip, tog massor med fina bilder. Checka in Bellagio hotell, vilket är lite Alice i underlandet tema, checkade in en av de största chokladfontänerna och tog ännu mer bilder.
 
En av Gordon Ramsays största och även hans favorit restaurang!
 
Efter några trevliga timmar med Sandra vart det dags för henne att dra sig hemåt. Jag å andra sidan hade några timmar kvar att spendera innan färd tillbaka till Colorado startade. Må säga att det vart himla trevligt med lite svenskt sällskap, sällskap överhuvudtaget vart ju trevligt, men lite extra att det var svenskt.
 

Jag drog mig ju sedan bort mot en stor outlet som jag hört skulle vara bra, denna gången lyckades jag med bussen, wooho! Och resten av min tid i vegas spenderade jag där. Dock vart det inte så bra som jag hade hoppats på, men lite shopping blev det allt.
 
Vid 9 hämtade Courtney upp mig och det vart dags för den 10 timmars långa bilfärden.. Jag vart helt slut och slocknade direkt, dock sov jag inte alls bra och vaknade varje 30 minuter. Vid 4 på natten vart det dags för mig att börja köra och ta oss hela vägen till huset. Väl framme inser vi dock att vi är utelåsta? Och Jake är out of Town och svarar ikke på mobilen.. 30 minuter svarar han och som tur var har han en hidden key! Räddade.
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR