Last day in Los Angeles!

Min sista dag i LA blev ju ändå som jag ville. Shopping och häng med Lollo! Vi tog oss till ett fint utomhus köpcenter i Beverly Hills, dock inte så många "billiga" affärer, men lite shopping blev det och mys i solen med vars en smoothie. Vid 4 tog jag en taxi till flygplatsen, tråkigt att säga hejdå, hade gärna stannat några dagar till. Men tillbaka i Colorado och verkligheten för 6 mer månader!

Väl tillbaka vid 11 tiden kunde jag ju inte bli mer glad när jag ser ett stort grönt paket i trappan. Världens bästa föräldrar!! Älskar er.
 
Måndagen dådå, sov till 11 tror jag? Behövdes nog. Upp och göra massa sysslor direkt och iväg och hämta barnen. Rätt glad att se dem och de var rätt glada att se mig med vars en stor kram!! Eftermiddagen blev som de vanliga gamla rutinerna, läxor, mat och lite lek innan sängdags!
 
Idag tisdag har jag inte gjort mycket förutom att klydda med min dator som inte har varit på min sida, därav ingen uppdatering förrens nu, men har nog fått kläm på det nu och den är hyffsat tillbaka till gamla rutiner! Ska snart sticka iväg och ta ett litet gympass innan jag ska iväg till Courtney´s jobb och hjälpa henne lite och sedan dags att hämta barnen igen. Kommer ha dem inprincip hela veckan, mys! Hörs ikväll.
 
Love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR