If this was a movie


Fick bli en gammal goding till bild idag. Ska försöka att fortsätta ta fina bilder varje dag, men lite svårt när vardagen ser likadan ut varje dag hehe..
 
Hela förmiddagen idag spenderades som sagt med att försöka fixa min dator. Alla program och alla appar hade ju försvunnit, inklusive alla mina betalprogram.. Så det var ju ett klydd att få tillbaka alla dem.. Men jag fixade det mesta, bara några små kvar. Dock funkar inte min mus.. Någon som har tips hur jag kan fixa den? Har i alla fall min underbart min glittermus som jag kan koppla in!
Blev sedan lite jobb på Courtney´s jobb, inte så intressant alls.. Massa städ, fixa med filer och lite blandat. Vid 3 var jag glad att se barnen igen och vi hade sedan en mysig eftermiddag med lite lex och skoj. Dock försvann lilla hunden i någon timme, så vart ju lite panik när vi inte kunde hitta honom.. Men när vi väl satt och åt god tacos så kom han tillbaka!
 
Blev en lång kväll med film och väldigt mycket schack spel med Eva. Länge sedan jag spelade det och må ju säga att jag är GRYM! hehe... Fick natta barnen själv idag, läsa lite bok och mysa med dem. En bra dag idag!!
 
Nu ska jag försöka få igån Kickstart på tv3 play, sen är det dags att sova!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR