Haappy Easter!!


Glad Påsk!!
 
Vilken dag vi har haft. Startar med att barnen kommer över för lite ester eggs hunting. Springer runt i hela huset och letar efter ägg, så fort de inser att vissa av dem är fyllda med konfetti, är jag inte ensam så mycket längre...
 
Vi tog oss sedan bort till Westons mammas hus och hade en supertrevlig brunch. Jordgubbssallad, skinka och massor med olika quicher, supergott!! Lekte runt hela eftermiddagen och bara njot av solen som sken!!
 
Mor kvallen tog jag med flickorna till bio for att checka in Rio 2, rolig film. Mamma du kommer gilla den! Hem for lite middag och nu sitter jag i soffan efter att ha nattat mina flickor. Maste dock sova aven fast Jake och Courtney inte ar hemma an, upp klockan 6 imorgon bitti, ny vecka!!
 
Hoppas alla har haft en mysig och glad pask!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR