Grandparents/friends day!

 
Idag har det varit full rulle! Tidig morgon med att få barnen fina inför dagens skoldag! Det vart nämligen Grandparents och Grandfriends day. Jag tog mig självklart dit, som en grandfriend hehe, och mina små sötnosar var så duktiga.
Först var det lite uppträdanden från dem alla, lite sång lite dans lite dikter, superkul! Resterande tid var dock lite jobbigare, sprang runt i hela skolan för att försöka hinna med så mycket som möjligt hos alla. Hade lite tee party hos Izzy med lite ritande, Lily och jag gjorde en blomkruka, Eva visade mig hennes familjeträd, där även jag var med sötis, sen fick jag även en rundtur genom skolan av henne, Weston var inte så intresserad av mig efter han väl gett mig en stor kram eftersom hans mor/far föräldrar var där. När jag sprungit runt till alla var det dags för lite foto innan vi begav oss tillbaka till Eagle.
 
 
Väl hemma tog vi oss en liten tanke och värdefull tid att spendera för Kingsley. Målade lite stenar som vi senare satte runt hans grav. En helt underbar dag med mina flickor har jag haft idag, förutom att de lyckades spräcka min telefon......
 
Kvällen har jag bara städat, städat och städat... Imorgon blir det äventyr! Woohoo.
 
GGOdnatt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR