Easter is coming up!

"Give me the biggest smile"

Väl inne i huset var det bara 2 av 3 som ville sova. Lily var huur pigg som helst, och jag som bara ville lägga mig i sängen och sova fick istället klydda med all upppackning och samtidigt underhålla rastlösa Lily. Spelade lite spel samtidigt som jag sprang runt, men väl när de andra vaknade satte vi på tv;n och hade lite frukost, eller dem inte jag, jag sprang fortfarande runt...
 
När jag var hyffsat klar med mitt jobb tog vi oss ett varmt bad innan det var dags för lite "hemma mani/pedi". Jag var arbetaren och fixade både barnens tår och händer så de nu är fina för att komma tillbaka till skolan. Tog oss sedan en sväng till mataffären, postkontoret och för att hämta upp vår lilla hund Rupert. Hem för lite lunch och sedan äntligen dags för att måla påskägg!! Påsk på söndag, dags att förbereda.. Påskharen är påväg!!
 
Kvällen har jag spenderat ensam, då barnen är hos pappan, med ett skönt träningspass, varm dusch, ansiktsmask, ögonbryn fix och även tvättat mina skor. Känner mig rätt duktig idag. Funderar nu på om det är lönt att sätta på en film eller om jag bara kommer somna direkt? Behöver ca 24 timmars sömn för att ta igen dessa dagarna!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR