Aspen // Last day of skiing!


Vilken dag jag har haft idag gott folk! Hämtade upp Ilaria runt 8:30 imorse för att bege oss ut på en liten roadtrip till Aspen, äntligen!! Sista helgen för skidåkning och vi bestämde oss för att självklart testa aspen och avsluta vår fantastiska skidsäsong där! Tog oss ett tag att oss dit, cirka 2 timmar bort, dock tog det längre tid att hitta parkering och klura ut parkeringsautomaten innan vi fick reda på att det vart gratis...
 
Upp i backen för lite härliga åk innan vi hittade en fantastisk BBQ fest, gratis dessutom, kunde inte bli bättre. Solen började även visa sig vid denna tidpunkten och när lunchen var klar kunde vädret inte vara bättre för skidåkning. Dock kunde backarna och snön varit lite bättre, slaskigt och blött, slasket "fångade" skidorna hela tiden och man fick verkligen fokusera på var man hade vikten! Ett superbra avslut på skidsäsongen, även om jag hade önskat den pågått lite längre!!
 
Lite rundvandring i Aspen, några stopp för Easter handling i Glennwood springs påvägen hem hann vi också med. Och jag fick även äta den godaste Thai maten jag ätit sedan jag kom till staterna, fantastiskt!!
 
Hemma nu, helt slut och försöker förbereda för imorgon!! Glad påsk alla!!
 
God natt, love.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR