New York City Baby!!

Frihetsgudinnan!
Mimmi, Fanny och Emma!!
Mycket Cheescake!
Yellow cabs hehe!
Central Park!
Top of the rock!
Glad cheeey!
Times Square!
Ohh vad jag älskar New York!
Mellan klockan 8-14 hade vi American red cross träning, jag klarade testet woho! Var rätt så tråkigt faktiskt, räddade dockor och bebisar och såntdära. Klockan två bar det då äntligen av till New York City!! Åkte en guidetur i ca 2-3 timmar, fick se stora delar av New York, smaka god cheesekake, gå i Central Park och se massa annat. Vid halv sju var vi uppe i New Yorks högsta punkt (tror jag?), the Rockefeller, Top of the rock! Såå jäkla coolt och såå jäkla högt. Såg precis hela New York därifrån! Vi tog sedan en promenad till Times Square och bara vandrade runt och njöt av fina New York!!
På campus nu och har nyss packat väskan för imorgon bär det av till värdfamiljen, åker härifrån redan vid nio tiden! Tråkigt att säga hejdå till de fina vännerna jag träffat, men ska bli så skönt att komma ifrån denna skolan!!
 
Dags att sova, natti natti!!
? Pappa

Tjena gumman ser coolt ut, du får ta en rundtur med oss när vi hälsar på. Lycka till idag med familjen skönt att äntligen komma dit. Kram pappa

Vad härligt! Men det finns ju inget alternativ, man bara måste älska New York. Eller hur?




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR