In Chappaqua


Jag är framme hos min värdfamilj!
I fredags lämnade vi training School vid nio tiden, en lång busstur och vid elva, om jag minns rätt, blev jag upphämtad av värdpappan och au pairen Elin.
Barnen hade ritat massa teckningar och satt upp på min vägg och de hade även skrivit ut massa bilder på mina nära och kära!
Senare mot eftermiddagen åkte Elin och jag in till Town och satt på Starbucks medan flickan gick i stan.
Hon var så gullig att hon köpte en hel påse med massa godis till mig!! Och även hade hon gjort ett eget armband till mig och jag fick även ett halsband av henne, cute!
När vi kom hem var även pojken hemma, då beställde vi hem lite pizza och till efterrätt åkte vi och åt frozen yoghurt och samtidigt hämtade vi upp mamman.
Idag vaknade jag vid nio, tittade tv och spelade lite spel. Senare var det dags för fotbollsträning för flickan och match för pojken, dock en timme bort så fick inte se den. På kvällen käkade vi tacos och tittade på twilight.
Det är en jättesnäll familj och jag tror att jag.kommer trivas bra, det gäller bara att jag kommer in i deras rutiner!

Nu är det iallafall dags att sova, godnatt!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR