First day!









Nu har jag äntligen avklarat första dagen här på campus.
Klockan stod på 06:30 imorse och klockan 07:00 var det frukost och 08:00 var det dags för första lektionen. Hade tre stycken 2-3 timmars lektioner och däremellan 2 raster och en timmes lunch, vilket innebar att vi hade lektioner till 18:30!! sjukt!
Lektionerna handlade mycket om barnens säkerhet och en del om hälsa. Vi fick se en film om hur man tvättar händerna.. Sedan pratade vi också en del om sjukdomar och hur man hanterar olika situationer.
Efter lektionerna slut blev det då kvällsmat, ingen höjdare...så det blev en runda runt campus sen med Fanny, Mimmi och Emma! Här är väldigt fin utemiljö som man ser på bilderna.

Svårt det här med att blogga, va man ska skriva och hit och dit.. men jag gör mitt bästa!

Nu ska jag iallafall sova, så natti natti!

Ser jätte fint ut där ni är. Hoppas det blir godare mat imorgon. Kramis




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR