Day two!






Dag två! Började som vanligt med frukost vid sju och skola vid åtta. Det första läraren gör idag på lektionen är att dela ut små dounuts från Dubkin Dounats till alla, åt för dig mamma! ;) Hon ville att vi skulle smaka på typiskt amerikanskt! Sedan blev det lite prat och film om barns säkerhet och så, lite rast och sen blev vi indelade i grupper där vi skulle presentera olika "ämnen" inom olika åldrar. Klockan fyra slutade skolan och vi fick diplom av vår lärare Debbie som hade ett fint avskedstal där hon började gråta, cute!
Direkt var det dags för workshop, skulle lösa olika problem genom olika sätt att kommunisterna på. Middag blä..
Efter middagen blev det lite kul, en polisman kom och bjöd på sig själv med roliga historier men ändå fick vi veta viktig information. Klockan 21:00 slutade skolan, alltså 13 timmars lång dag, så nu har jag precis duschat och ska ta och sova riktigt gott nu!
Imorgon är det red cross utbildning och sedan väntar NYC på mig!

Natti Natti!

Mm dounuts fy vad gott...fusk.... leta upp ett ställe med glutenfria tills jag kommer och hälsar på <3

Svar: Gott va det! haha det ska jag göra mamma <3
None None

Fint diplom :). Ät inte för mycket donats......

Svar: hehe :) Det blir nog en del....
None None

Hej Fanny,
Hur länge är du på campus? Flyttar du hem till en familj sedan? Hoppas du har det bra! Kul att följa dig på bloggen! Kram// Helen

Svar: Hej Helen! Jag är på campus mellan måndag-fredag morgon, så åker alltså till familjen imorgonbitti :) Ska bli spännande!
Kram!!
None None

Härliga bilder :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR