9 dagar kvar i Sverige.

9 dagar kvar tills jag ber mig av till New York, USA. Nervöst och spännande!
 
Nu har det iallafall blivit tid för att säga hejdå till släkt och vänner. Den 31 augusti hade jag mina finaste vänner på besök här på party. Förra helgen var mammas sida av släkten här på middag, igår var svärföräldrarna på middag och idag var vi ute hos pappas släkt och käka. Full rulle! Och dessutom är det troligtvis min sista fotbollsmatch med fina Husie imorgon.
 
Dags att börja packa kanske?
 
Kommer iallafall försöka skriva och uppdatera med massa bilder här under hela min resa i USA så ofta jag kan!!
 
Älskade pojkvännens familj och min fina familj!
"if you can dream it you can do it" . Finaste svärföräldrar gav mig en underbar berlock från Björg!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR