2013-09-19

4 dagar kvar...!
 
Fick en bra start på dagen idag när älskling serverade proteinpannkakor på sängen till mig. Senare under eftermiddagen begav vi oss till stan för att fixa lite små ärenden, blev en lång tur... Opps! Hittade ett kamerafodral till min nya fina kamera, check!
 
Senare mot kvällen tog jag en sväng till min kusin och Paula som bjöd på goda köttbullar med potatismos!! Klockan 21;25 blev det sen dags för bio med mamma och pappa, Snabba Cash stod på biljetten med massa chips och cola, mamma lyckades dock slumra till lite, inte van att vara uppe så sent! Men annars tyckte vi filmen var värd att se! :)
 
Nu är det dags för mig att sova och imorgon blir det jobb hos morfar och sedan fika med en fin vän!
 
Puss och kram!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR