Yellow cab!

Bild jag hitta från när vi var i City med training school!
Efter att ha haft en spadag för mig själv var de dags att hämta barnen vid tre, skönt för idag kunde jag hämta båda på samma gång. Flickan hade mattetest direkt efter skolan och kunde därför inte ta bussen så då blev det perfekt!
Som alltid var det läxor och stress direkt då pojken har fotbollsträning på måndagar. Efter 1,5 timmar i bilen, fick dock sällskap av flicka idag men det va läsning ändå så, så skulle vi handla lite smått och de va såå jobbiga, tog dubbelt så lång tid, så nu vet jag att jag alltid ska handla själv.. haha!
Blev pasta carbonara till mat idag, tror det är pojkens favoritmat faktiskt. Fick ledigt vid åtta och då kom en finsk tjej och hämtade upp mig.
Var rätt komiskt, för när vi var ute och åt häromdagen kom en av mammans vänner fram och när hon hörde att jag var svensk blev hon helt hysterisk. Du MÅSTE träffa min au pair, ni kommer älska varandra och blabla. Och idag träffades vi och hon var hur trevlig som helst, ett plus är hon kan svenska! Så vi åkte till ett Cafe i Pleasentville för en fika och bara snackade en massa!
Nu är jag hemma och även Elin har kommit tillbaka för två dagar!
 
Men nu är jag supertrött och ser inte framemot att klockan ringer 6:20..
 
Godnatt, love!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR