Today was a good day!





Idag var morgonrutinerna precis som igår, 6:15 ringede klockan och så vidare..
Istället för att göra massa tvätt och så idag blev det en trevlig fika på Starbucks med Elin och två av hennes vänner. Det är så skönt väder här att vi satt ute i bara linne och svettades! 80 grader wooho Fahrenheit, hehe typ 24 grader Celsius!

Senare mot eftermiddagen fick jag sticka iväg med pappan istället för att fixa simkort, men det funka ju inte.. så nu har han beställt en iphone istället! haha

Vid sex lagade jag och Elin spagetti och köttfärssås, äntligen svensk mat, med hemmalagade vitlöksbröd!

Godnatt!

Hm vad sa jag... iphone ska det vara ;-)

Jag kommenterar vädret istället :) kollade innan jag gick in här.det är ju underbart.....




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR